Ie romaneasca cusuta de mana

120 - ie romaneasca

In imagine este o ie romaneasca  cusuta de mana, model DEC 120 si este momentan in stoc. Daca sunteti interesate asteptam sa veniti sa ne vizitati.

Mai este foarte putin timp pana la Craciun. Cu siguranta  ne-am gandit la cadouri pentru cei dragi, ne-am gandit ce meniu sa facem, dar oare ne-am gandit cu ce sa ne imbracam? Si daca tot am adus in discutie imbracamintea ma gandeam daca vrei sa impresionezi in seara de Craciun?  Daca da, alege o ie romaneasca cusuta de mana! Alegi eleganta, rafinamentul, calitatea!

Am observat ca tot mai multa lume e interesata de iile romanesti lucrate manual si nu de cele cusute de masina, iar noi prin magazinul de artizanat venim in intampinarea ta cu colectia de ii romanesti pentru iarna lui 2015 si primavara lui 2016.

 

Spalatul acestei ii romanesti  e bine sa se faca cu atentie. Ia se spala repede, nu se lasa la inmuiat si se calteste in cateva ape. Apa trebuie sa fie calduta. Este preferabil sa nu se stoarca, ci sa se stranga in pumni.

Totodata, calcatul acestei ii romanesti necesita atentie. Cel mai bine sa se calce pe dosul iei pentru ca modelul sa nu-si modifice forma.

Lasă un răspuns

